De meerwaarde van Camilla
Camilla werkt sinds mei 2022 bij Quro in de functie van managementassistente. In de meerwaarde van vertelt zij wat meer over Quro Finance en haar werkzaamheden.
Waaruit bestaan je werkzaamheden?
“Ik handel het eerstelijns telefonische contact af en ik zorg dat elke klant bij de juiste behandelaar terecht komt. Verder bestaan mijn werkzaamheden bij Quro uit administratieve taken zoals; het bijhouden van de gereden km’s van de directieleden, de bezochte afspraken, kantoor/keuken voorraad etc. Ook ontvang ik alle klanten en voorzie ik iedereen van een overheerlijk kopje koffie in de Quro Lounge.”


Hoe ben je bij Quro terecht gekomen?
“Via Indeed ben ik bij Quro Finance terecht gekomen. Ik las de vacature en dacht: Ja, dit is iets voor mij! Dus ik heb meteen gesolliciteerd.”
Wat maakt Quro een unieke werkgever?
“Wat Quro uniek maakt is dat wij werken met een vrij jong team waarin iedereen zijn of haar eigen bijdrage kan leveren.”
Welke meerwaarde leveren jullie aan klanten?
“Wij bieden een breed advies aan waardoor wij de klant op een zo goed mogelijk manier kunnen helpen met alle wensen en behoeften.”
Wat maakt je werk het leukst?
“We hebben een heel leuk en gezellig team. Er wordt hard gewerkt binnen ons team, maar er is volop ruimte voor gezelligheid en een leuk praatje.”


Wat wil je bereiken binnen Quro?
“Ik wil mijzelf verder ontwikkelen richting de binnendienst, zodat ik mijn collega’s kan helpen bij afwezigheid of drukte. Ook wil ik mijzelf verder ontwikkelen op het gebied van managementondersteuning.”
Wat doe je graag naast je werk?
“Naast mijn werk houd ik ervan om met mijn vriendinnen leuke dingen te doen.”